11 Eylül 2007 Salı


18 yorum:

serinmavi dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar canımmm:)

Adsız dedi ki...

merhabalar..evet koşturmalar başladı..size hayırlı ramazanlar dilerim..sayfanız çok güzel olmuşş..çok şık..SELMAHLC

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım kardeşim ramzan ayı bolluk bereket ,sağlık bol ibadetli günler getirsin RABBİM ibadetlerimizi kabul etsin sevgilerimle canım

gul dedi ki...

selam cnm.2 gündür bağlantım yoktu ve giremedim:((girmemedim geldim baktım ki sayfa değişmiş :)arkaplanı sormussun ama yapmıssın herhalde??ben de sana diyecektim rengi değiştir diye karışmak istemedim.sevgiler cnm

Adsız dedi ki...

Hayirli ramazanlar

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım bu ilk sahurda sevdiklerinle birlikte bereketli , sofralar diliyorum ALLAH sofralarımızın bereketini arttırsın olmayanlarda daha fazlasını nasip etsin sevgiler canım

Adsız dedi ki...

Dua,Kulun Allah'a derdini bildirmesi değil,O Derdin dermanının Allah olduğunu bilmesidir.Dualarda Buluşmak Dileği ile...Hayirli Ramazanlar
Bana isimsiz bir yorum gelmisti ama ben sizin olabileceginizi düsünüyoum,(yanilmiyorsam!) kardesinizin sihhatinin cok daha iyi oldugunu yazmissiniz, gözünüzaydin olsun, tekrar gecmis olsun dileklerimle, en sevilene emanet olunuz.

Adsız dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar canım.
Her şey gönlünce olsun........

pervin dedi ki...

sevgili minik kuş ramazanınız mubarek sofranız bereketli olsun,hayırlı ramazanlar..

gelibolu17 dedi ki...

Ayy burası ne güzel olmuş böyle..
önceki şablonda güzeldi ama buda çok hoş olmuş.ellerine sağlık...
nasıl yaptıın.. güle güle kullan.hayırlı ramazanlar

Adsız dedi ki...

hayırlı ve bereketli ramazan dilerim yüce allah herşeyin hayırlısını nasip etsin sevgilerimle hoşçakal

Adsız dedi ki...

canim hayirli ramazanlar bu mübaerek ayda evlerimizden bereket eksik olmasin sevgiler
ayse

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım kardeşine selam söyle ALLAH şifalar versin inşallah bir an önce sağlığına kavuşur çok zor hele bu mubarek günlerde sanada kolay gelsin her tarafa yetişmeye uğraşıyorsun sevgilerimle hayırlı geceler diliyorum canım

ab-ı hayat dedi ki...

Dualarımızın kabul olduğu,hayatımıza huzur,mutluluk,sevgi...getiren bir ramazan geçirmemiz dileğiyle...

sevgi ve selamlar
bengisu

gul dedi ki...

slm cnm ..blogcuda yine sorun var:(Allah günah yazmasın yemekler iştah açıyor:)patlıcan uctu ile acma pizzayı deneyeceğim mutlaka:))sevgiler.. unutmadan ptesiden itibaren okula başlıyorum.çok sık gelemezsem sebebi budur:))Allah yardımcım olsun:)hepimizin yardımcısı olsun..

Unknown dedi ki...

Canim yeni blogun hayirli ugurlu olsun.Ayrica Mubarek Ramazan'i Serifin hayirli olsun.
rahatsizligimdan dolayi sizleri ihmal ettim yoklugumda blogumdan yorumlarini eksik etmedigin icinde tesekkur ederim can arkadasim benim tariflerin her zamanki gibi mukemmel ellerin dert gormesin Allah tez zamanda sevdiklerine kavustursun.
Canim senden rica etsem yandaki resimli katagorileri nasil yapiyorsun yardimci olursan sevinirim birde arkadas listesini nasil ekliyorsunuz benim pek fazla blogspot bilgim yok yeni yeni arastiriyorum.kucak dolusu sevgilerimi birakiyorum canim arkadasim.kendine cok iyi bak Allaha emanet ol.

Adsız dedi ki...

sayfaniz cok guzel olmus.Bende tasiniyorum canim bakalim nasil halledecegim tabi kizim yardim ediyor.sevgiler hoscakal hayirli ramazanlar

Adsız dedi ki...

Yine nerelerde bu Hatun acaba ?
Kesin bir yerlere gitti....