25 Eylül 2007 Salı

SOBELENDIM

Sevgili arkadasim http://gelibolu17.blogspot.com beni sobelemis
Biraz gecikmeli de olsa arkadasimin sorularini cevapliyalim.
Sevgili arkadasim bana kizmadin umarim
SOBE KONUSU
1-En cok gezdiginiz ve sevdiginiz bloglar
Bu soru uzerine 7.kez sobelendim
*******Cok sevdigim,hemen hemen hergun ziyaret ettigim,
onlarsiz olmaz dedigim,hepsi birbirinden hunerli,hepsi
birbirinden uzman arkadaslarim var isim zikretmiyecegim
onlar kendilerini bilir.
**Arkadas listemde olan butun bloglari mumkun oldugunca
ziyaret etmeye calisiyorum
**Bunun disinda henuz listemde olmayipta cok beyenerek
gezdigim bloglar da var

2-KESKELER
Yasadigimiz surece keskelerimiz mutlaka hep olmustur
gercekten cani gonulden keske yapsaydim dedigim
su anda aklima gelen tek sey,keske unuversite okusaydim
3-IYIKILER
iyiki su anda nefes aliyorum,
iyiki sagligim yerinde
iyiki sizleri tanimisim
iyiki su anda bu yaziyi yazabiliyorum
RABBIME SONSUZ SUKURLER OLSUN

15 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım kardeşim iyiki seni tanımışım iyiki varsın gönlünün güzelliği ni seviyorum sevenlerin bol olsun rabbim seninle ve sevdiklerinin yanında yar ve yardımcın olsun sevgilerrrrrrrrrrrrr

gelibolu17 dedi ki...

canım benim ne güzel yazmışsın..yüreğine sağlık..hem niye kızayım.insan arkadaşına kızarmı?bende zaman zaman keyfim yerinde olmayınca bazı sobelere cevap yazmıyorum ruh halime göre değişir...kremlerin ismide şunlar:
stafine ve oceral ikisini karıştırıp sürülüyor.benim eşimin elinde vardı egzama,her türlü kremi denedik geçmedi.bloga yazınca sağolsun arkadaşlar krem isimleri veriyorlar.bunları yüxelce.blogspot arkadaş önerdi..doktora sorup kullandı eşim şimdilik iyi..ama kendisi aşçı olduğu için meslek hastalığı,pek çabuk iyileşmiyor..selamlar canım.kendine iyi bak.(aynur nerelerde papatya68 merak ettim)

Adsız dedi ki...

slm.İyi günler arkadaşım.sevgiler.

gul dedi ki...

mrb cnm.blogcu açılmıyor evet. ben de zaten kızımdan fırsat bulup giremiyorum. ağlamaya başlıyor bilg. oturunca:))sevgiler..öptm

Adsız dedi ki...

Canım günaydın,
iyiyim ben merak etme dün bütün gün blogcu açılmadı hiç kimseyi gezemedim ama blogspot açtım fakat çok karışık nasıl yapacağımı bilmiyorum yardım edermisin biraz mesela avatar nasıl eklenir ve arkadaş listesi nasıl oluşturulur.... Adresim ofisyemekleri.blogspot.com
sağol canım.. cumartesi iatersen müsaitsem msn ye gel ben cumartesi günleri musait oluyorum... Hoşcakal.....

Baharcicegi dedi ki...

Sobelem sayesinde sizi azda olsa tanimis olduk,allah saglik afiyet versin

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım nasılsın 2 gündür yoğundum dün torunun öğremenleri ve arkadaşları iftardaydı kızıma yardıma gittim çok yorulmuşum gerçi bu gün yemek yapmadım dün çok yapmışız oradan getirdiklerimle idare ettik bu günde torunu azıcık dışarıya bovling oynamaya götürdüm yemek derdi yok diye biliyorsun öğlen 12 de mukabelemiz var 2 de bitiyor zaten bu kadar kolay ramazan geçirmemiştim ALLAH yardım ediyor sen neler yapıyorsun
iyisindir inşallah sevgilerimle hayırlı sahurlar canım

keskinli dedi ki...

selamlar bende burda sayfa actim ama buranin acemisiyim neyi nasil yapacagimi bilmiyorum simdilik blogcudayim daha ama tariflerimi buraya gecirmeye calisacagim becerebilirsem sevgiler beni yalniz birakmayin olurmu yardimlarinizi bekliyorum
keskinlininmutfagi.blogcu
ikizlrinannesi.blogspot

gelibolu17 dedi ki...

günaydın canım.sevgiler.kendine iyi bak.

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım,sürekli sana mesaj göndermeye çalışıyorum olmuyor..şifremi unutmuşum...bloğun çok güzel..ellerine sağlık..kendine iyi bak..görüşmek üzere..sevgiler..
http://myoopie.blogcu.com..
Ankaradan kucak dolusu selamlar..
Sevilay

Ferkay dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim. Şimdilik hallettim. bir sorun çıkarsa ararım. sağol.Görüşmek üzere

keskinli dedi ki...

ziyaret etmissin sagol vallahi simdilik cok karisik gibi görünüyor ama her seyi sorup basini agritacagimdan emin olabilirsin sevgiler ayse

keskinli dedi ki...

canim selamlar
düzenlemeyi yaptim sagolasin birde ne soracagim kategorilerime resmi nasil ekleyebilirim seninki gibi yardim edebilirsen sevinirim öptüm

elma şekeri dedi ki...

merhaba tüüm tarifleriniz nefis görünüyor..Sevgiyle kalin..

Adsız dedi ki...

YA BLOGCU NEDEN KAPALII.LÜTFEN AÇILSIN ARTIK YETKİLİLER DUYUUUUN
saygılar