27 Eylül 2007 Perşembe

PATATES BOHCASI


6-KISILIK
Yarim kilo patates
3-corba kasigi un
1-adet yumurta
Patatesleri yikayip tuzlu suda haslayin,kabuklarini soyun. catalla veya patates ezecegiyle iyice ezin,pure haline getirin. karabiber,tuz,3.corba kasigi unu,yumurtayi kirin,yogurun.ayri bir tepsiye 2 kasik un serpin patatesten irice parcalar koparin,avucunuzda yuvarlayin.hamurun elinize yapismamasi icin,elinizi unlayin yuvarladiginiz hamuru elinizde yassilastirin,unlu tepsiye alin,hamurdan ayni buyuk lukte parcalar koparip,hepsini tuvarlayin ve elinizle yassilastirin. oratalarina bir kasik ic harctan koyup,uzerine yassilastirdiginiz parcayi kapatin,kenarlarindan catalla hafif yapistirin.kizgin yagda kizartin.kagit peceteye alin. IC HARCI olarak ben ispanakli yaptim.siz istediginiz sekilde yapin kiymali da cok guzel oluyor.mantarli da yapabilirsiniz secim sizin
IC HARCI
Bir demet ispanak
Bir adet sogan
sarmisak
tuz,karabiber
ispanaklari temizleyip yikayin,kucuk kucuk dograyin suyunu iyice suzdurun.tavaya yarim kasik yag koyun,soganlari,sarmisaklari kavurun ispanaklari ilave edip kavurmaya devam edin,tuzunu,karebiberini ekleyin sogumaya birakin sicak olursa eger patatesin sulanmasina neden olur.ayrica hamurlari hemen kizartmalisiniz .

33 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ellerine salık bu tarifde sanırım çerkez usulü patates olduğuna göre diye düşünüyorum hoşçakal

dogada.blogspot.ru dedi ki...

selammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
canısı neler yapmışsın çok severim patates köftesi diyorum buna ben kıymalı yapıyorum içinede biraz ceviz koyunca içli köfteyi andırıyor çok severek yioruz ellerine sağlık canısı kucaklar dolusu sevgiler

yaban mersini dedi ki...

merhaba.şahane görünüyor bu patatesler.ellerine sağlık.slmlar.

keskinli dedi ki...

bohcalar harika ellerine saglik
ne soracagim webte picasa diye resim programi varya ordan nasil ekleyebilirim bilgisayardan direk ekleyebiliyorum ama web den nasil oluyor biliyormusun

keskinli dedi ki...

mesale hani birde senin kategorilerinde hepsine resim koymussunya o olay nasil oluyor
soracak daha cok sey var ama simdilik bu kadar yeter

gelibolu17 dedi ki...

BACIM GÜNAYDIN.SABAH GEZMESİNE ÇIKMIŞTIM SANADA UĞRAMADAN GİTMEK İSTEMEDİM..SELAMLAR SEVGİLER.

Ferkay dedi ki...

tarif çok güzelde kızartmadan denesek .fırınlayarak nasıl olur
acaba hiç denedinmi arkadaşım

Adsız dedi ki...

S.a Hayirli cumalariniz olsun, sürprizli papates dolmasi desekte yerinde olur sanirim ;))), cok güzel bir fikir dogrusu, iyi ki paylasima sunmussunuzda bana da degisik bir tarif oldu, ellerinize saglik...

mandalincikmazi dedi ki...

Canım Tülaycım,
ayyy bunlar nefis olmuş ya bayıldım ilk fırsata mutlaka yapmalıyım ellerine sağlık canım....Kendine iyi bak...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Sitem çok yeni ve sizleride sitemde görmek istiyorum.Beni yalnız bırakmazsanız çok mutlu olurum.Benide linklerine ekler misin?
Hayırlı ramazanlar

www.gulizar1982.blogspot.com

Unknown dedi ki...

canim benim cok tesekkur ederim harika olmus ellerine saglik senin hakkini nasil oderim bilmiyorum.benim icin zahmetlere girdin.inan ne kadar tesekkur etsem azdir.resimlerin uzerine ismimi yazmak istiyorum ama nasil yazacagim bilmiyorum.tabiki benim oldugunu ispatini yapamam ismim olursa daha iyi olur.
tarifine bayildim mutlaka deneyecegim harika gorunuyor tadi nasildir cok merak ettim genede ben birtanesini aldim:)ellerine saglik canim arkadasim kocaman opuldun sevgiler Allaha emanet ol.

Adsız dedi ki...

harika olmus cok severim canim ellerine saglik sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

günaydın.nasılsın...vallahi mübarek ayda ne kadar güzel mübarek semte gidiyosun.kıskanmadım desem yalan olur.üsküdar'ı benim içinde gezermisin....selamlar kendine iyi bak...öptüm

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım benim hayırlı günler nasılsın bende sayfana çok girdim akşam ramazanda hiç insanın canı birşey yapmak istemiyor bir çok tarif birikti ama çok zor geliyor uğraşmak birde resim çekmeye fırsatta kalmıyor tam iftar zamanına geliyor yemekler sıcak olsun diye hazılığıın bitmesi o saattede resim çekemiyorsun boş kalmasın yazması kolay 2 tarif koydum artık idare edeceğiz sevgilerimle canım

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ellerine sağlık çok şik ve lzzetli bir tarif.sıradaki misafirlerime yapacağım.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım yine nerelerdesin üsküdara gitmişsin herhalde özgül arkadaşımızın bloğunda okudum hayırdır inşallah bir sorun yoktur kardeşin iyidir canım benim sevgiler hayırlı pazarlar

Adsız dedi ki...

Merhabalar siteni gezdikce gezesim geliyor ellerine saglik hersey nefis gorunuyor.

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım,iyiyim teşekkürler..sen nasılsın?...
güzel bir hafta geçirmeni dilerim..
görüşmek üzere..iyi akşamlar...
http://myoopie.blogcu.com
sevgiler Sevilay

Adsız dedi ki...

BOHÇALAR NEFİS OLMUŞ.HARİKA BİR FİKİR.ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.ELİNE SAĞLIK.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım nasılsın bende bu ara çok yoğundum hiç bloğa vakit kalmıyor gece biraz sahurdan sonra namazı beklerken bakıyorum oda çok kısıtlı oluyor gündüz mukabele birde hocamız ders veriyor tesbih çekiyoruz iftar yemek gün nasıl geçiyor anlayamıyorum çok güzel geçiyor bu ramazan hiç bu kadar rahat bir ramazan geçirmemştim dün camiye teraviye gittik çocuklarla bizim maltepede çok büyük bir cami yaptılar harika olmuş yine akşam haberleri gibi yorum yazdım canısı senin esma hüsnanı izinsiz aldım kızmazsın diymi çok güzeldi hakkını helal et canım sevgiler hayırlı sabahlar

gelibolu17 dedi ki...

günaydııın.nasılsın.sevgilerimi bıraktım.hoşçakal

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım çok teşekkürler ALLAHın güzel isimleri için çeymeyi sen söylemiştin o zaman ama ben unuttum herhalde küçültünce su akmıyor sadece görüntü oluyor aslında orada bir bebekte var görünmüyor küçültünce bebek görünüyor ama su akmıyor kızımda çok uğraştı olmadı biraz büyük duruyor ama şimdilik dursun yakında değiştiririm ramazandan sonra daha rahat görüşürüz canım hele şu on gün çok mühüm kadir gecesi on günün içinde saklıymış onu iyi değerlendirelim ALLAH ibadetlerimizi kabul ve makbul eylesin canım benim sevgiler

keskinli dedi ki...

selamlar
canim ben blogu bayagi bir yoluna koydum bakarsin bir ara öptüm yardimlarini bekliyorum zamanin olunca sevgiler

keskinli dedi ki...

canimcim deigin sekilde yaptim ama olmuyor bsaramadim yardimlarindan dolayi cok sagol canim

Ferkay dedi ki...

arkadaşım nerlerdesin sesin soluğun çıkmıyor valla özledim

keskinli dedi ki...

canim selamlar benim yine birseyler yaptim ama oldumu olmadi bilmiyorum gelip bir bakarmisin olmusmu?

Betül dedi ki...

merhaba canım ben senin bu bloğunu bilmiyordum ki çerkez57 değilmi? önce tamıyamadım sonra yorumları okuyunca çıkardım aa hiç gelmez olurmuyuz haberim yoktu buraya geçtiğinden ayy çok sevindim bir tanıdık dost daha varmış burada :) çok sevindim ziyaretine iyiki yorum yazdın bende burayı öğrenmiş oldum hayırlı olsun
blogspottaki etkinliklere katılmayı bende arzu ediyorum katılmak için ne yapmamız gerekiyor hayırlı sahurlar diliyoruuuum :)))

Betül dedi ki...

birşey sormak istiyorum birde acaba yardımcı olabilirmisin bloğun en üstündeki adı ya üstbanner yada üstbaşlık bilmiyorum ama işte o resimleri nereden bulabiliriz ben çok aradım ama istediğim gibi bulamadım özelmi yaptırılıyor yardımcı olabilirsen sevinirim :)

Betül dedi ki...

Günaydın ya abla ( izin verirsen abla diye hitap etmem daha uygun olur benden bayağı büyüksün çünkü) niye öyle diyorsun herkesleri ihmal ettik zaten açılmayan blogcu sayfaları yüzünden bak şimdide ulaşamadım benim eski betul77. com a senin çerkez57.blogcu.com a da açılmıyor işte biliyorsun kimselere gidemez olduk :))
verdiğin o sayfayı biliyorum ama ben daha farklı bişeyler arıyorum teşekkür ederim aplam eğer başka bildiğin sayfa varsa yazarsan sevinirim
hayırlı iftarlar aplacım benim

gelibolu17 dedi ki...

HAYIRLI CUMALARRRR...

Betül dedi ki...

merhabalar gerçekten beğendinmi sayfamı benimde hoşuma gitti ablam nerden aldın dersen googleye bannieres diye yazdım fransızların resimleri güzel oluyor çünkü bissürü baktım baktım http://www.kissdesign.net/ adresindekiler güzeldi bu banneride oradan aldım sevgiler ablam hayırlı sahurlar

Ferkay dedi ki...

anlıyorum bitanem ramazan bitince inşallah daha sık görüşeceğiz inşallah. birde benim sayfam senin dediğin gibi bozuk değil bende ama sende neden öyle acaba ben birde başka arkadaşlara sorayım bakalım
sana haber veririm öpüyorum canım.

gul dedi ki...

mrb cnm. sorma 3 haftadır hastayız defne ve ben. ben artık dzüeldim gibi ama defne hala hasta. kreşe bırakıyorum biliyorsun artık oradan kaptı düzelemedi hala:((blog görmedi gözüm hiç..sağol cnmiyi dileklerin için. umarım iyisin sevgiler :))