6 Ekim 2007 Cumartesi

MILFOY TATLISI

Bugun yaptigim tatli gercekten cok guzel olmustu
bu konuda mutevazi olamiyacagim arkadaslar
guzel olmadigina inanmadigim bir tarifi sizlerle paylasmak istemem
sadece goruntusu degil tadida cok guzel olmali degilmi
iste denenmis ve cok beyenilmis hafif,lezzetli bir tatl


milfof hamuru(istediginiz sayida
1-paket(250 gr)krema
1-su bardagi visne kompostosu veya sulandirilmis visne receli
1-tatli kasigi nisasta...
1-kasik sokella
pudra sekeri
dovulmus ceviz,veya findik
Bu malzemeler 4 yaprak milfoy icin.milfoy sayisini artirinca
malzemelerde artar

Milfoy hamurlarini disarda yumusamasi icin bir sure bekletikten sonra,
yagli kagit serilmis firin tepsisine hic bir islem yapmadan dizelim.
isterseniz kareleri ikiyede bolebilirsiniz,ben bolmeden yaptim.
kurdanla milfoylerin bir kac yerinden delelim 200 dereceli kizgin firinda
kizarincaya kadar bekletelim.sonra firindan cikarip sogumaya birakalim
soguduktan sonra kabaran milfoy hamurunu yavasca parcalamadan
ikiye ayiralim cunku hamurlar bayagi kabariyor.sonra kat kat ayrilir
sonra katlarin arasina kremayi surelim bir kat daha milfoy koyalim
visne peltesinden de biraz aralarina serpistirelim.en uste bir kat milfoy
koyup visne sosunu bolca dokelim.uzerine ayirdigimiz visne taneleriyle
ve dovulmus ceviz veya findikla susleyelim(bende yoktu susleyemedim)

VISNE PELTESI
1-su bardagi taneleri ayrilmis visne kompostosu
veya sulandirilmis visne receli 1-tatli kasigi nisastayi iyice karistiralim
tencerede peltelesinceye kadar karistiralim boza kimamina gelinceye kadar
visne peltesi cok kati olursa visne suyu ilavesi yapabilirsiniz kivamini siz
istediginiz gibi ayarlayin arzuya gore.
fokurdayinca atesten indirelim ilininca kullanalim
bu pelteyi istediginiz meyvelerden yapabilirsiniz
CIKOLATALI KREMA
2-kasik krema
1-yemek kasigi sokellayi iyice karistirin cok lezzetli bir krema
elde etmis olacaksiniz. milfoylerin kalaninda cikolatali yapin
uzerinede tarcinla pudra sekerini karistirip serpin veya kakao serpin

13 yorum:

gul dedi ki...

tatlılara bayıldım canım çekti inan:))eline sağlık.. :)cnm reklamları anlatırken şu uyarı var: eğer daha önceden adsense hesabınız varsa burayı tıklayın diye... yani hesabın burası için de geçerli :)yeniden almaya gerek yok..öptm :)

gelibolu17 dedi ki...

buıralardayım canım ama pek gezemiyorum.malum ramazan,Allah eksikliğini göstermesin,iftara misafirlerim vardı,şu bir haftadır bayağı yoğundum...iyiyim çok şükür.sen nasılsın? öpüyorum kendine iyi bak.selamlar....

Adsız dedi ki...

slm.ellerine sağlık arkadaşım.senin yaptıklarının çoğunu deniyorum.tatlıyıda deneyeceğim.Sevgiler.:):)

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım nasıl güzel bir şey bu
gerçekten süper bir tatlı olmuş mmmmmmmmmm ellerin dert görmesin canım kardeşim bu gün temizlik vardı kadın geldi saat 5,5 bitmek üzere akşamada oğluma iftara gidiyoruz sen neler yapıyorsun canım benim özledim msn dede göremiyorum oradanda mesaj bırakırsan ben açınca okurum sevgiler canısı

ortanca34 dedi ki...

HAYIRLI AKŞAMLAR DİLERİMM..
DOGADAN DA GEÇEN BENZER ŞEYLER YAZMIŞTI..BEN AÇINCA GÖREMEDİM BİRŞEY AMA..NEDEN ACABA..
BLOĞUNUZ HAYIRLI OLSUN..
KADİR GECENİZ ŞİMDİDEN MÜBAREK OLSUN..
SEVGİLER..
TATLI DA NEFİS GÖRÜNÜYOR..ELLERİNİZE SAĞLIK..

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ellerine sağlık tülaycım.bu kadar anlattıktan sonra bende denemeye karar verdim.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

CANIM mubarek kadir gecesi bütün islam alemine hayırlara vesile olsun duğalarımız RABBİMİN yüce katında makbul ve kabul olsun sevgiler canısı

serinmavi dedi ki...

eline sağlık canı, o kadar güzel görünüuor ki şuracıkta olsa da yesem dedirtiyor insana...selam ve sevgiler.....

meleginmarifetleri dedi ki...

ellerine sağlık çok hoş görünüyor nefiz olsada yesem hoşçakal

Adsız dedi ki...

Hayırlı bayramlar.sevgiler arkadaşım:):)

Adsız dedi ki...

S.A
Hayirli cumalar ve akabinde güzel bir haftasonu tatili diliyorum,selamlarimla.

Biliyorum siz bir sure olamiyacaksiniz ama ben size cuma selamimi birakmadan edemezdim.

Milfoy tatliniz da cok cok harika gorunuyor, ellerinize saglik.

Melike dedi ki...

milfoy oldumu zaten muhtesem oluyor.. ellerine saglık

Adsız dedi ki...

S.A canim Gönül dostum,
Biliyorum ki mesgulsün bir de int baglantin yok henüz, ama sizi ziyaret edip, blogunuzu yoklayayim yalniz olmadiginizi bilin istedim. En kalbi samimiyetimle saygi-hürmetlerimi iletiyorum.