1 Eylül 2007 Cumartesi

ACMA PIZZA




ACMADAN PIZZAYI DENEDINIZMI denemediyseniz en kisa zamanda deneyin.ne kadar kolay ve pratik oldugunugoreceksiniz.Pizza cok sevilen bir yiyecektir.malzemesi nekadar fazla olursaolsun,hamuru guzel olmayinca yemesi pekte hos olmuyor bazen hamuru tutturmakkolay olmuyor.hazir ekmek hamurundanda yapiliyor hepsi cok guzel oluyor.bu benim daha SIKCA yaptigim bu pizzadir.belkide daha pratik olusu beni buna alistirdi.acmalari pastahaneden veya mahallesimitcisinden aliyorum.dondurucuda sakliyorum.cok acil durumlarda hemen cikaripyapiyorum.bir acmadan 2 tane oluyor.birtanesinden rahatlikla doyulurservisi cok guzel ve gorunusu goz dolduruyor.Acmalari bicakla ikiye bolun.icleri uste gelecek sekilde tepsiye dizin.uzerlerine az sulandirilmis salca veya ketcap surun.sirasiyla malzemeleri dizin en ustede rende kasar serpin firina verin 10 dakika kadar kasarlar eriyinceye kadar pisirin. ben burda malzemeyi sinirlandirmak istemiyorum.hangi malzemeyle yaparsaniz yapin

22 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım kardeşim ilk yorumun benden olsun yeni bloğun hayırlı uğurlu olsun süpersin yine hem güzel hem çok kolay bir tarif eklemişsin ellerine sağlık canım görüntü süper sevgler hayırlı pazarlar

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım fotoğraf işini ne yaptın bende bilmediğim için faydalı olamadım ama arkadaş listesini neden yapmadın güldefneye sordunmu yapınca banada bildirirsin bunun şablonu çok zor hiç birşeyi kabul etmiyor sevgiler canısı

dogada.blogspot.ru dedi ki...

hayırlı haftalar canım nasılsın
patlıcan penguenlerine bayıldık evdekilerde gördü çok beğendi çok yakışmış çok güzeller canım sevgiler

Adsız dedi ki...

bacım hayırlı olsun.çok güzel olmuş burasıda. şu en üstteki patlıcandan penguenlerine bayıldım.tekrar hayırlı olsun selamlar.görüşürüz.

gul dedi ki...

Cnm.resim eklersen tıklayınca açılmaz.bağlantı eklekısmını denedin mi?blogspotun sablonu(hazır ekleme )yaptıgı için yönlendirme yapılamıyor. yani sayfa ögesi kısmından seçtğin yer önemli.resim ekle yi seçince resim ekler sadece, üstüne basınca gitmez yani?anlatabildim mi?blogcuya eklemek istediğin resim ve bağlantı için işin kolay.sayfanakoymak istediğin resme link ver (imageshack ten), orada cıkan kodu sayfana koy.küçültüp koyabilirsin resmi tabi.anladıgım kadarı ile cevap bu?????

gelibolu17 dedi ki...

günaydın canım.nasılsın.ziyarete geldim.öptüm byby

gelibolu17 dedi ki...

günaydın canım.ziyarete geldim.gidiyorum öptüm byby

Adsız dedi ki...

slm arkadaşım
Yeni yerin hayırlı olsun.Sevgiler..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım gözün aydın çok sevindim hayırlısı ile kavuştun yavruna ALLAH bir daha ayırmasın sizi birbirinize bağışlasın sevgilerimi ilet benim için öp minik kuşunu
canım ben artık bloğu bıraktım çünkü tahammül sınırlarını aştı artık saatlerce kimsenin vakti yok blog açılsın diye sende bence geç tamamen arkadaşlarımız bizi bulurlar nasılsa sevgilerimle çok öpüyorum canım arada vakit bulup girersin canım boş bırakma

gul dedi ki...

cnm selam.senin ne istediğini şimdi anladım.resimlerin üstüne basınca açılsın istiyorsun değil mi?nereye açılacak onu anlamadım ya:)))
1)sayfa ögesi ekle
2)HTML/JavaScript
3)Başlık
4)açılması istediğin resmin kodu (linki yani)
sana bir açıklama yapayım.
Sayfada herhangi bir resmi gösteren kod img scr kodudur.
resme basınca açılmasını sağlayan ise a href kodudur.
bilmem açık mı??bana nereye açılacak yazarsan :))

Adsız dedi ki...

HTTP://guldeneme.blogspot.com
tıklarmısın

Adsız dedi ki...

Canım taşınmışsın hayırlı uğurlu olsun iyi yapmışsın ben de pılıyı pırtıyı toplayıp taşımayı düşünüyorum banada yer var mı oralarda :))
Benim huyum her şeye olduğu gibi bloğumada çok sadığım bir türlü taşınamıyorum ama artık zamanı geldi bakalımne zaman olur ....
Sayfanın başındaki patlıcanlar çok komik ya hele gözlerine bayıldım ne güzel olmuş börülceden göz ....
pizzaların nefis görünüyor tam benlik ofis için ideal buna benzer bi şeyler yapmıştım ama bu da değişik olmuş hele tabakta ki soğanları öyle çiçek gibi yapışın çok hoş bu ne yaratıcılık arkadaşım ellerine sağlık........
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba ablacım nasılsın?ben izmirdeydim bir aydan fazla zamandır yeni döndüm ve çok özledim seni valla,velibag nefis görünüyor ve deee penguenlere bayıldım,çok öpüyorum seni sevgiler

Adsız dedi ki...

iyi günler arkadaşım.Sevgiler:):)

lezzetlilerim dedi ki...

Mrhabalar demek sizde blogspota geçtiniz. Hayırlı olsun. Nasıl alışabildiniz mi? Sizi Gül Ablamın sayfasında hep görüyordum fakat yorum yazmak şimdi kısmetmiş. Tarifleriniz çok güzel ellerinize sağlık. Banada beklerim. sevgiler

gul dedi ki...

alooooooooo nerdesin? :))

dogada.blogspot.ru dedi ki...

CANIM NASILSIN NİLAY NASIL BEN RESİMLERİ KÜÇÜLTÜP KOYMASINI BECERDİMDE LİNK VERMESİNİ BECEREMEDİM AÇILINCA MESELA BÖREKLER DEYİNCE YÜKLEME YAPTIĞIM SAYFA ÇIKIYOR SAYFAMA BAKARSAN BİR RESİM KOYDUM ÖRNEK AMA BİR TÜRLÜ BAĞLANTISINI VEREMEDİM CANIM SEVGİLER

gul dedi ki...

yapmamıssın.kızınla mutlu saatler geçir e mi :)selam ve sevgiler

gul dedi ki...

verdiğim adrese baktınmı?guldeneme.blogspota??yemek tarifinin adresini a href: imagesack.com yazan yere yazmalısın.istersen ben yaparım.şifreni yazarsan.

gul dedi ki...

canım o senin güzelliğin diye bir söz vardır türkçemizde:) senin iyiliğin.sağolasın:)guldenemeyi kullanmıyorum, yani yorum oraya yazarsan okuyamam.senin için açtım orayı, ama dursun çalışmalarıma zemin oluşturur:)sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

CANIM HADİ OLACAK SENİNKİLER YANLIZ ŞAPKA TATLISI ÖBÜR BLOĞA BAĞLIYOR ADRESİ DÜZELT İSTERSEN SEVGİLER CANISI
birde şu aşağıdaki harf kodlamasını kaldırsan canım yorum yazananlar daha çoğalır

gelibolu17 dedi ki...

merhaba bacım nasılsın?çoktandır görüşemedik.iyimisin.öpüyorum kendine iyi bak.selamlar.