6 Eylül 2007 Perşembe

tadi icinde sakli


HAMURU
1-Yumurta
1-Cay bardagi sivi yag
1-Cay bardagi sut
1-yemek kasigi yogurt
1- Paket kabartma tozu
1- yemek kasigi sirke
Alabildigi kadar un

Bu malzemelerin hapsini karistirin.unu eleyerek ilave edin kulak memesi
yumusakliginda bir hamur yapin.20 dakika dinlendirin
hamurdan ceviz buyuklugunde bezeler yapin,10 dakika daha dinlendirin
Hamuru oklavayla veya merdaneyle pasta tabagi buyuklugunde acin
teryagi veya sivi yag surun.ortasinada ic malzemeyi koyun kenarlari
yukarda toplayin folyoyla baglayin fiyonk gibi yapin.yagli kagit serilmis
tepsiye dizin uzerine ve kenarlarina yumurta sarisi surun 180 dercede
pisirin.
IC MALZEMESI
Rendelenmis elma,limon kabugu rendesi,damla cikolata.
Bu gelin bohcasini istediginiz malzemeden yapabilirsiniz
mesela:tuzluda yapabilirsiniz.tatlida
ben mantarli,etlide yapiyorum.ispanakli yapiyorum
nasil isterseniz oyle yapabilirsiniz.mutfakta careler bitmeeeeezz
CANLARIM: SIMDI YUFKAYI KIM ACACAK,BIRAZ DAHA PIRATIK
OLMAZMIYDI.BU SICAKTA KIM UGRASACAK DERSENIZ...
KOLAYI VAR HAZIR YUFKA NE GUNE DURUYOR HEMEN ALIN
ONUNLADA COK GUZEL OLUYOR.Yufkayla yapacak olursaniz sayet
yufkayi duz bir yere serin uzerine bir pasta tabagi koyup,kenarlarinda kesip
yuvarlaklar cikartin.kenarlarindan cikan parcalarida,yuvarlaklarin ortalarina
serebilirsiniz.yufka daha ince oldugu icin, icine koydugumuz malzeme yirtabilir

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bohcan harika ellerine saglik yeni sitende hayirli olsun her zaman ugrayacagim listemede ekleyecegim
kulacak dolusu sevgiler

laguer90 dedi ki...

İYİ AKŞAMLAR, ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR AMA İÇİNDE NE SAKLI? Bİ BAKSAM!

Adsız dedi ki...

S.aGününüz hayırla ,eviniz bereketle gönlünüz Mevla aşkı ile dolsun Cumanız mübarek olsun

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım,yeni bloğun hayırlı olsun...ben iyiyiyim umarım sende iyisindir..görüşmek üzere..hayırlı ramazanlar...

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım,yeni bloğun hayırlı olsun..ben iyiyim umarım sen de iyisindir..hayırlı ramazanlar...görüşmek üzere..hoşçakal..

Adsız dedi ki...

S.A Canim Gönül Dostum,
Nerelerdesiniz, gözlerim yollarinizda kaldi, bu nefis tarifinizin tadi gibi sizin tadinizda benim icimde kaldi, sizi cok özlüyor, ariyorum.
En kisa zamanda bir haber alabilme umudu ve dilegiyle en kalbi muhabbetlerimle sevgi ve selamlarimi birakiyorum.

Sizin bizlerle paylastiginiz hangi tad nefis degil ki bu olmasin, ellerinize saglik...