18 Eylül 2007 Salı

BESAMEL SOSLU ISPANAK


SON ANDA KURTARDIGIM BIR DILIM BESAMEL SOSLU ISPANAGI
TABAGA KOYMAYI BASARDIM.IFTAR'IN TATLI TELASI RESIM
CEKMEYI UNUTTURDU.IFTARDA YAPABILECEGINIZ COK PRATIK
BIR YEMEK.
1-Kilo ispanak
1-Bir bas sogan
Bir kac dis sarimsak
tuz,karabiber,pul biber
sucuk
bir kasik sivi yag

ispanaklari temizleyip yikadiktan sonra dograyip iyice suyu suzdurun.
tencereye bir kasik sivi yag konur ve sogan ve sarimsak ince ince dogranir ve
sivi yagda sotelenir.suyu suzulmus ispanaklar ilave edilir soganlarla birlikte
2-3 dakika kadar cevrilerek kavrulur.firin tepsisi veya bir borcama ispanagin
yarisi bosaltilir,ispanaklarin uzerine ince dilimlenmis sucuklar dizilir.kalan
ispanagi sucuklarin uzerine bosaltin duzgun sekilde yayin,besamel sosuda
uzerine bosaltin hertarafina esit sekilde yayin kizgin firinda ustleri kizarincaya
kadar bekletin NOT:sucuk yerine haslanmis tavuk veya kavrulmus kiyma veya
mantarli yapabilirsiniz.

BESAMEL SOSU
2-su bardagi sut
2-corba kasigi un
1-yemek kasigi tereyagi
tuz,karabiber,
rendelenmis kasar peyniri

Yagi tencerede eritelim unu ilave ederek pembelesinceye kadar kisik ateste kavuralim
yavas yacas sutu bosaltalim.bu arada da surekli karistiralim.fokurdayinca atesten
alip tuzunu,biberini rendelenmis kasar peyniri ilave edelim


19 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın canım.nasılsın..sevgilerimi ve selamlarımı bıraktım.

Adsız dedi ki...

merhabalar..ıspanak nefis olmuş sunumda harika.elinize saglık..
ıspanagı birde böyle deneyecegim teşekkürler.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

c anım tabağın görüntüsü yetiyor zaten nefis bir görüntüsü var
lezzeti zaten harikadır sevgi ile yapıldığı için ellerine sağlık canısı sevgilerrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

ellerine saglik harika olmus afiyetle yenince bazi seyleri insan cekmeyi unutuyor sevgiler görüsürüz

Adsız dedi ki...

slm. ben sayfandaki tarifleri yapmaya çalışıyorum.Çünkü hem hafif hemde pratik.Ispanağıda yapacağım.yapıyordum ama sucuk koymuyordum. Deneyeceğim.SEvgiler.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

CANIM NERDESİN SENDE BENİM GİBİ RAMAZAN YORGUNUSUN HERHALDE BENDE ÇOK YORGUNUM BU RAMAZAN NEDENSE SEVGİLER HAYIRLI SAHURLAR

Adsız dedi ki...

ellerinize saglik gönlu dostum, nefis görünüyor, hayirli cumalariniz olsun

gelibolu17 dedi ki...

Hayatı yenecek kadar güçlü,hayattan beklentilerini alacak kadar umutlu,umudunu yitirmeyecek kadar inançlı,mutlu ve sevgi dolu günler senin olsun.
hayırlı cumalar

Adsız dedi ki...

canım ablacım nasılsın?inanılmaz güzel bir tabak olmuş ellerine sağlık ben ıspanağı çok sverim mutlaka deneyeceğim bunu,hayırlı cumalar dilerim ablacım,mutlaka bekliyorum beni ihmal ediyoun bu aralar :))

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım dün yorulmuşsun ama çocukların gönlünü kazanmak helede bu mubarek günde ne mutlu sana nilay neler yapıyor iş durumlarını halledebildimi sevgiler hayırlı iftarlar bereketli sofralar canısı

ortanca34 dedi ki...

HAYIRLI GECELER...
ÇOK GÜZEL BİR TABAK..İŞTAH AÇICI..
İYİ BİR HAFTA SONU DİLERİM..
SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

hayirli geceler canim nasilsin ellerine saglik herseyler nefis görünüyor...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba, sayfanla daha yeni tanistim ve hosuma giden cok tarifler buldum. Ellerine saglik, bundan sonra daha da cok gelip giderim ziyaretlere. Bana da beklerim, sana ve aile güzel bir hafta sonu tatili diliyorum. Hoscakal.

yaban mersini dedi ki...

sevgili arkadasım..demek ramazan etkinligini yeni gördün..neyse geç kalmış sayılmazsın..bu hafta sonu içinde bir mail postalarsan geç kalmış sayılmazsın..tarifler gelmeye devam ediyor çünkü..diyalogyemekleri@gmail.com
ramazan ile ilgili blogunda yayınladığın bir tarifin linkini,isim ve yaşadığn şehir ile birlikte göndermen yeterli.slmlaar..

yaban mersini dedi ki...

ayrıca bence şu anda sayfanda olan bütün tarifler bu etkinlige uyar diye düşünüyorum.yeni bir şey yapamazsan bunlardan birinin linkini yolla yeter.slmlar.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım.pratik bir yemek

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım. çok güzel görünüyor
pratik bir tarif

Adsız dedi ki...

ellerine sağlıçok güzel görünüyor.hem pratik

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım nerelerdesin bizi unuttun ramazan girince sevgiler