8 Eylül 2007 Cumartesi

Milfoyde baget

Tavuk baget
milfoy hamuru
kasar rendesi
tuz,karabiber,maydanoz,kekik,salca
Baget tavuk butlarini yikayip suyunu iyice suzdukten sonra
genis bir tavada yagsiz olarak harli ateste cevirerek hafif
kizatiyorum.sonra bir tencereye alarak uzerine bir su bardagi
sicak su ekliyorum.birtane kabugu soyulmus tum sogan,tuz
karabiber,2 dis sarimsak,bir kac dal maydanoz ekleyip kisik
ateste hafif yumusayincaya kadar pisiriyorum.tavuklari bir kaba
cikarip sogumasini bekliyorum.soguduktan sonra milfoy hamurunu
teker teker biraz merdaneyle inceltiyorum.
ayri bir kapta rendelenmis kasar,tuz,karabiber,kekik bunlari harman
liyorum.milfoy hamurunun ortasina bir miktar bu malzemeden koyup
uzerine kemigi disarda kalacak sekilde bageti yerlestiriyorum.
uzerine fircayla biraz salca veya ketcap surup bohca gibi kapatiyorum
yagli kagit serilmis tepsiye,kapattigimiz yer alta gelecek sekilde
diziyorum.uzerine yumurta sarisi surup kizgin firinda ustleri nar gibi
oluncaya kadar bekletiyorum.

4 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

CANIM OLUYOR BAK VELİBAH OLMUŞ YANLIZ AYRI BLOG AÇ HER RESİM İÇİN AYNI YERE KOYMUŞSUN ALTTAKİ RESMİ
BENDE ÇOK UĞRAŞTIM AMA ZOR DEĞİL ASLINDA BİLMEYİNCE BİR TIRNAK İŞARETİ YÜZÜNDEN OLMAMIŞTI
YENİ MİLFÖYLÜ BAGETLER DE HARİKA BENDE RAMAZANDA ÇOK YAPIYORUM BUNU ÇOK GÜZEL OLUYOR SENDE BENİM CANIMI İSTETTİN ŞİMDİ NE YAPSAK İYİ GECELER CANISI SEVGİLER

gelibolu17 dedi ki...

günaydın canım.gözün aydın...bol bol hasret gider kızınla sevgilerr.kendine iyi bak...
ben o html kodunu nerden kaldırıcam bilmiyorum...

gelibolu17 dedi ki...

canım merhaba. senin şablonun hangisi acaba..şablon seç varya orda şablonların minik resimleri var yanında orda küçük daire kutular var oraya basınca şablonun değişik renkleri çıkıyor...hangini beğenirsen onu işaretle kaydet..benim şablonum.orda pembe gözüküyor..ben turuncu yaptım...bide bunu kullanması hoşuma gitti yanlarındada resim yayınlama yeri olduğu için sevdim bunu..sende dene istersen.selamlar..kendine iyi bak..

gelibolu17 dedi ki...

benim şablonumun adı şu:Thisaway
Oluşturan: Dan Rubin üstten sayınca 10 .cu şablon..seninki hangisi olduğunu bilmediğim için kendimden örnek verdim..byby