8 Eylül 2007 Cumartesi

PATLICAN UCTU


  1. PATLICAN UCTU-Patlican (adet kisi sayisina gore ayarlanir) Kuru veya yasil sogan domates Yesil ve kirmizi biber sarimsak tuz,karabiber,kekik yeteri kadar zeytinyagi BESAMEL SOSU 2-Su bardagi sut 1-Yemek kasigi un 1-Yemek kasigi tereyagi veya margarin tuz,karabiber,varsa cok azda muskat rendeleyin. kasar peyniri rendesi Patlicanlari ateste veya firinda kozleyerek kabuklarini soyun. saglam olarak firin kabina yerlestirin(.ben parcalamadan yaptim isterseniz siz kozlenen patlicanlari bir kac parcaya bolebilirsiniz) teflon tavaya zeytin yagini koyalim,once ince halka seklinde dogradigimiz soganlari ve ardindan sarimsaklari ilave edelim yeteri kadar tuz ekleyip soganlari ve sarimsaklari soteliyelim.ince dogradigimiz yesil ve kirmizi biberleride ekleyelim.en son olarakta kup dogtanmis domatesleride , tavadaki soganlarla bulusturalim.agzi kapali olarak 5 dakika kadar pisirelim tepsiye dizdigimiz patlicanlarin uzerine boca edelim(isterseniz karni yarik gibi patlicanlarin icinede bu karisimi doldurabilirsiniz) patlicanlar kenarda beklerken biz gelelim yemegin en son asamasina yani goruntulu asamasina tencereye bir kasik tereyagi veya margarin koyup eritelim.ardindan unu ekleyelim kisik ateste hafif pembelesinceye kadar kavuralim.sonra soguk sutu yavas yavas ilave edelim.bu arada da surekli kasikla veya cirpma teliyle karistiralim,fokurdamaya baslayinca atesten alalim.tuzunu,karabiberi ekleyelim kasikla tepsideki patlicanlarin uzerine paylastiralim.en son rende kasar ve kekik serpelim,kizgin firinda ustleri kizarincaya kadar pisirelim

17 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar yemek harika görünüyor patlıcan yemeklerini çok severim.ellerine saglık.sevgiyle kalın..

Adsız dedi ki...

merhabalar yemek harika görünüyor patlıcan yemeklerini çok severim.ellerine saglık.sevgiyle kalın..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım hayırlı günler çok güzel görünüyor baktım hepsine tek tek açılıyor ellerine sağlık öğreneceğiz şunun şurasında daha yaşımız kaç başımız kaç hele benim yaşım geçen selmayada dedim çok seviyorum onuda sohbetlerimiz çok güzel oluyor canısı kontrol panelinden yerleşim sayfasına gir yerleşimin üst sırasında
Yazı Tipleri ve Renkler Düzenle

yazan yere tıkla oradan sol baştaki panodan değiştireceğin yeri çubukla işaretle yandan rengi seç korkma istediğin gibi her tarafın rengini değiştirebilirsin

sevgiler canım kardeşim

gul dedi ki...

oh güzel olmuş:))eline sağlık.sevgiler

Adsız dedi ki...

iyi geceler arkadaşıma.sevgiler.Ayrıca her yemek ayrı güzel.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık harika benm eşim patlıcana bayılır hazır mevsimi iken bende yapayım bu yemekten hem ramazanada uyar sevgilerimle bende beklerim hoşçakal

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım.Burada olmana çokk sevindim :)


Selam ve sevgiler....

Adsız dedi ki...

İşte geldim burdayıııııııım.......
Günaydın canım merak etme iyiyim ben........ Sen nasılsın..........
Öptüm seni kendine iyi bak kızınada selamlar.........

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım nasılsın bloğun değişmemiş yukardaki resmi küçültebilirsin istersen küçültme proğramın yokmu ben sana adres vereyim nasıl bir resim düşünüyorsun orada belki bulursun canım sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

http://www.trsohbeti.net/pages/site_arka_plan.htm

http://www.trsohbeti.net/pages/site_arka_plan.htm


http://www.diyadinnet.com/vt-12708-msn-i%C3%A7in-s%C3%BCper-arkaplanlar
3 tane site ismi koydum 3 ündede çok güzel resimler var ama yabancı nilay yardımcı olur herhalde canım sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba canım hayırlı ramazanlar dilerim yemek tariflerinin hepsi bir birinden güzel ellerine sağlık görüşmek üzere hoşçakalın

Adsız dedi ki...

canooooo ben geldim seni burada da buldum yazılarıma başlıyorum artık herkesi çok özledim yeni bloğun hayırlı olsun hayatım öptüm seni hayırlı ramazanlar

Adsız dedi ki...

mrb yeni keşfettiğim bir blogda sizinki oldu bugün aman ne güzel şeyler varmış böye ellerinize sağlıık
patlıcan kaçtı çok sevdim bunu
sevgilyee

Unknown dedi ki...

bende geldim canoo bana biraz yardımcı ol ben buradan pek birşey anlamadım yayınlanan kanal falan yokmu yazılarımızın birde cbox alabilirmiyiz beni ziyarete gel hayatım hadi görüşmek üzere öptüüüüm

Unknown dedi ki...

canom geldimde yorum neden olmuyor bilemedim

Unknown dedi ki...

canooo bengeldim sende benim ziyaretime gel birde bana yardımcı ol lütfen yaa yazılarımızın yayınlandığı bir kanal yokmu burda birde cbox alabilirmiyiz öptüüüüüm bacım

Adsız dedi ki...

slm ben hollandadan ayşe
çerkez 57 görünce baktım bende cerkezim tariflerinde çok güzel teşekkürler hoşçakal.